Ο BREITFLACHSTAHL S235 JR είναι ένας υψηλής ποιότητας, μη κραματωμένος δομικός χάλυβας, ο οποίος είναι ιδανικός για ποικίλες εφαρμογές στη βιομηχανία κατασκευών και μηχανικών.
Με την εξαιρετική του συγκολλησιμότητα και κατεργασιμότητα, αυτός ο χάλυβας είναι τέλειος για επεξεργασία σε μορφή πλακών και προφίλ.
Το πάχος του υλικού και οι αξιόπιστες μηχανικές του ιδιότητες καθιστούν τον S235 JR μια προτιμώμενη επιλογή για φέρουσες κατασκευές, σκελετούς και διάφορες επεξεργασίες μετάλλου.
Χάρη στην καλή του μορφοability, ο χάλυβας μπορεί να επεξεργαστεί εύκολα και να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες μορφές.
Η χημική σύνθεση του S235 JR εξασφαλίζει υψηλή αντοχή και εξαιρετική ποιότητα συγκόλλησης, καθιστώντας τον ένα οικονομικό και ισχυρό υλικό για τα έργα σας.
Είτε στον κατασκευαστικό τομέα, είτε στη μηχανική, είτε στη βιομηχανία αυτοκινήτων – ο BREITFLACHSTAHL S235 JR πληροί τις υψηλότερες απαιτήσεις για ασφάλεια και μακροχρόνια αντοχή.
Καλώδιο σύνδεσης 24V για την επέκταση του καλωδίου σύνδεσης από τον συνδετήρα της ταινίας LED στον οδηγό.
Αριθμός άρθρου: FXZA4123
Κωδικός: RIBBON CABLE 3x0.32mm² IND
EAN προϊόντος: 4003556011144
Χρώμα: Πολύχρωμο
Κατάλληλο για την ενίσχυση συνδέσεων προφίλ και τη συναρμολόγηση εξαρτημάτων. Η σύνδεση γίνεται με τη βοήθεια των αυλακωτών στοιχείων. Παράδοση πλήρης με αυλακωτά στοιχεία, βίδες και καπάκι κάλυψης.
Υλικό: GD-ZN
Χρώμα/Επιφάνεια: λευκό αλουμίνιο παρόμοιο με RAL 9006
Βάρος: 0,36 kg
Αυλάκι: 8
Σύστημα σωληνώσεων από υψηλής ποιότητας NiroSan®-συνδέσμους (συνδέσμους από ανοξείδωτο χάλυβα) με σφράγιση από EPDM (Εθυλένιο-Προπυλένιο-Διένιο-Καουτσούκ) και σωλήνες NiroSan® από ανοξείδωτο χάλυβα σύμφωνα με το DVGW-εργαστήριο GW 541 ή DIN EN 10312.
Όλοι οι NiroSan®-συνδέσμοι από ανοξείδωτο χάλυβα κατασκευάζονται από τα υλικά 1.4404 / AISI 316L (σχηματισμένα μέρη από ανοξείδωτο χάλυβα) και 1.4408 (σπαστά μέρη, λεπτοκατεργασμένος χάλυβας). Το υλικό περιέχει τουλάχιστον 2,3 % μολυβδένιο και έχει χαμηλότερο περιεχόμενο άνθρακα από το συμβατικό υλικό 1.4401. Έτσι, είναι όχι μόνο ισοδύναμο με αυτόν τον ανοξείδωτο χάλυβα, αλλά εντυπωσιάζει με την σαφώς υψηλότερη αντοχή στη διάβρωση.
Το σύστημα NiroSan®-Press έχει ελεγχθεί σύμφωνα με τα DVGW-εργαστήρια GW 541 και W 534 και έχει εγκριθεί από το DVGW, ÖVGW, SVGW καθώς και από όλες τις γνωστές ευρωπαϊκές αρχές πιστοποίησης.
Η σειρά NiroSan®-9000 είναι επίσης διαθέσιμη σε ειδική εκδοχή χωρίς LABS* και σιλικόνη με δακτύλιο EPDM και σε ξεχωριστή συσκευασία.
Αυτός ο σύνδεσμος έχει κατασκευαστεί ειδικά για εύκαμπτους σωλήνες με ενίσχυση από ύφασμα. Όπως όλοι οι συνδετήρες με βίδα της Γενιάς+, αυτό το στοιχείο αποτελείται επίσης από μόνο δύο μέρη: το σώμα σύνδεσης με σπείρωμα και τη βίδα πίεσης. Ο δακτύλιος σύσφιξης είναι ενσωματωμένος στη βίδα πίεσης. Δεν είναι πλέον απαραίτητο να χρησιμοποιείται ένας επιπλέον δακτύλιος σύσφιξης. Η σπείρωμα και η υποδοχή σωλήνα είναι ενσωματωμένα μέσα στο σώμα του συνδέσμου. Το πλεονέκτημα: αυτά τα εξαρτήματα δεν μπορούν πλέον να υποστούν τυχαία ζημιά και είναι προστατευμένα από εξωτερικές επιδράσεις.
Ονομαστικό πεδίο πίεσης: PN16
Με μια οθόνη αφής που επιτρέπει την εύκολη πλοήγηση για να βρείτε την πληροφορία που αναζητάτε, οι τοίχοι είναι χρήσιμοι για να βοηθήσουν τους πελάτες και να τους υποστηρίξουν στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς.
Η ροή, η διαδραστικότητα και η εύκολη τοποθέτησή του σε στρατηγικά σημεία καθιστούν τους τοίχους, ανεξαρτήτως μεγέθους, μια συντόμευση προς την αγορά.
15,6 > 46 ίντσες
Κάθετη οθόνη - Full HD
Οθόνη αφής
Πολυμέσα (βίντεο, εφαρμογή, pdf, ιστοσελίδα...)
Ενσωματωμένες εφαρμογές
Χάλυβας 1.0037.
Αλουμίνιο EN AW-6060.
Έκδοση:
Χάλυβας ηλεκτρογαλβανισμένος.
Αλουμίνιο ανόδιο.
Σημείωση:
Οι μηχανικές ανοχές αυτών των στρογγυλών και τετράγωνων σωλήνων είναι προσαρμοσμένες ξεχωριστά στο σύστημα σφιξίματος σωλήνων.
*Τετράγωνο αλουμίνιο διαστάσεων 10x10 διατίθεται μόνο ως συμπαγείς ράβδοι.
Κατόπιν αιτήματος:
- Προσαρμοσμένο μήκος κοπής (Μ max. 5000 mm)
- Σωλήνας από ανοξείδωτο χάλυβα (Μ max. 3000 mm)
Αναφορά:29050
Τα ΙΚΟ Ρουλεμάν Βελόνας για Συνδέσμους Κινητήρα είναι ρουλεμάν που χρησιμοποιούνται σε συνδέσμους κινητήρα. Αυτά τα ρουλεμάν έχουν ανώτερη απόδοση αποδεδειγμένη σε κινητήρες υψηλής απόδοσης αγωνιστικών μοτοσικλετών και χρησιμοποιούνται ευρέως σε μικρά οχήματα, μοτοσικλέτες, εξωλέμβιες μηχανές, χιονομηχανές, συμπιεστές υψηλής ταχύτητας κ.λπ., καθώς και σε κινητήρες γενικής χρήσης. Τα ρουλεμάν για συνδέσμους κινητήρα χρησιμοποιούνται υπό εξαιρετικά σφοδρές και πολύπλοκες συνθήκες λειτουργίας, όπως βαριά φορτία κρούσης, υψηλές ταχύτητες, υψηλές θερμοκρασίες και αυστηρή λίπανση. Οι Ρουλεμάν Βελόνας για Συνδέσμους Κινητήρα είναι ελαφριές, έχουν υψηλές αξιολογήσεις φορτίου και υψηλή ακαμψία, καθώς και ανώτερη αντοχή στη φθορά για να αντέχουν σε σφοδρές συνθήκες.
Μια μεγάλη επιλογή από μπουλόνια banjo, συνδέσμους και νίπλες γραμμής που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για τη δική σας κατασκευή ή ως ανταλλακτικό για σωλήνες φρένων και συμπλέκτη.
Ασύρματη και Bluetooth συνδεσιμότητα συνδυασμένη
Ασύρματη λειτουργία για συστήματα οδήγησης δύο κινητήρων, διπλή ηλεκτρική βάση κρεβατιού: Ο δέκτης διαθέτει ενσωματωμένο ραδιοελεγκτή 2.4GHz δύο κατευθύνσεων, καθώς και ενσωματωμένο Bluetooth chip για σύνδεση με συσκευές Android και iOS. Μπορεί να συνδυαστεί με φορητούς πομπούς 2.4 GHz δύο κατευθύνσεων.
Η συσκευή διαθέτει επίσης ενσωματωμένο τριπλό φωτιστικό δαπέδου, κουμπί για τη λειτουργία επαναφοράς και μπλε LED ένδειξη κατάστασης λειτουργίας για τη λειτουργία Bluetooth. Η διαδικασία ζευγαρώματος είναι εύκολη χάρη στην επιβεβαιωμένη οπτική ανατροφοδότηση – έτσι οι χρήστες μπορούν να δουν την κατάσταση σύνδεσης με μια ματιά. Μια άλλη χρήσιμη δυνατότητα είναι η προγραμματιζόμενη μνήμη. Αυτό επιτρέπει τον έλεγχο πολλών καθορισμένων και αποθηκευμένων θέσεων με το πάτημα ενός κουμπιού.
Εργονομικό και κομψό στο σχεδιασμό
Ο δέκτης ξεχωρίζει κυρίως λόγω του εργονομικού και απλού σχεδιασμού του, χωρίς βίδες.
Με τα συστήματα διακλάδωσης μπορείτε να ομαδοποιήσετε αρκετούς σήματα αισθητήρων ή να διανείμετε σήματα ενεργοποιητών. Διαθέσιμες είναι διπλές διακλαδωτές σε σχέδια M8 x 1, M12 x 1 και 7/8". Παθητές διακλαδωτές 4 / 8 κατευθύνσεων είναι διαθέσιμες σε σχέδια M8 x 1, Ø 8 mm και M12 x 1. Με αυτά τα πολλαπλά συστήματα διακλάδωσης μπορείτε να μεταδώσετε έως και 16 σήματα I/O μέσω ενός μόνο πολυπύρινου καλωδίου.
Η ομάδα Ceraphant PTP33B είναι ένας οικονομικός πιεσοστάτης με μεταλλική μεμβράνη για την ασφαλή μέτρηση και παρακολούθηση απόλυτων και σχετικών πιέσεων. Ο πιεσοστάτης με συμπαγή σχεδίαση είναι πολύ σταθερός και ανθεκτικός σε υπερφορτώσεις. Το PTP33B με κεφαλή από ανοξείδωτο χάλυβα είναι πιστοποιημένο σύμφωνα με τις προδιαγραφές 3-A και EHEDG.
Οι αυτόματοι σύνδεσμοι και τα στοιχεία σύνδεσης τύπου T 072 είναι προϊόντα που χρησιμοποιούνται γενικά σε πνευματικά συστήματα.
Για λεπτομερείς πληροφορίες και αιτήματα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Για τη χρήση σε συστήματα σωληνώσεων χαμηλής πίεσης προσφέρουμε κυματοειδή σωληνάρια καθώς και λείες σωληνώσεις σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πελάτη με τα επιθυμητά στοιχεία σύνδεσης. Έτσι, εξασφαλίζεται μια ασφαλής σύνδεση καθώς και η απλή και χρονοβόρα συναρμολόγηση και αποσυναρμολόγηση. Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας περιλαμβάνει μια ευρεία γκάμα διαστάσεων καθώς και ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα αξεσουάρ.
Διαθέσιμες ποιότητες, μέγιστη θερμοκρασία χρήσης:
PP/PA 110°C
PA6 120°C
PA12 120°C
Τομείς εφαρμογής:
Αυτοκινητοβιομηχανία, κατασκευές και γεωργικά μηχανήματα σε τομείς με στενές ακτίνες καμπυλότητας και/ή δυναμική, συστήματα εξαερισμού, σωληνώσεις σύνδεσης διαφόρων στοιχείων για συστήματα χαμηλής πίεσης.
Η επαναχρησιμοποιούμενη φιάλη EQUA είναι ένα έξυπνο μπουκάλι καθώς είναι συνδεδεμένο. Διατίθεται σε διάφορα χρώματα. Το υλικό από ανοξείδωτο χάλυβα διατηρεί το ποτό σας κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επίσης, μπορείτε να μεταφέρετε εύκολα τη φιάλη σας για να πάτε στη δουλειά.
Τυπικές και ιδιόκτητες φθοροπολυμερείς ή θερμοπλαστικές ενώσεις, σειρές XYTREX, XC2 και XC2-L.
Σύνθετο υλικό μετάλλου-PTFE Fluometal® για εφαρμογές ρουλεμάν με χαμηλή τριβή.
Η εφαρμογή ελαστικής σιδηροδρομικής γραμμής "Railflex" για διαβάσεις επιπέδου χαρακτηρίζεται από πλήρη μόνωση της σιδηροδρομικής γραμμής, η οποία πραγματοποιείται χάρη σε μια εφαρμογή σε συνεχές ελαστικό μπότο και σε ελαστικές σφιγκτήρες σιδηροδρομικών γραμμών. Έτσι, αποφεύγεται η άμεση επαφή μεταξύ της σιδηροδρομικής γραμμής και της στήριξής της από χάλυβα.
Κύρια πλεονεκτήματα του ελαστικού υλικού:
- Πολύ υψηλή ικανότητα στήριξης φορτίων
- Πολύ υψηλή ικανότητα αποθήκευσης και απελευθέρωσης ενέργειας
- Εξαιρετική αντοχή στην κόπωση στο πλαίσιο επαναλαμβανόμενης χρήσης
- Υψηλή αντοχή σε κρούσεις, ακόμη και σε αρνητικές θερμοκρασίες
- Καλή αντοχή σε χημικούς παράγοντες και υγρασία
- Πολύ υψηλή αντοχή σε κοπές και φθορά
- Εξαιρετική διατήρηση των προδιαγραφών με την πάροδο του χρόνου (όχι μεγάλη γήρανση)
Το σύστημα Railflex λειτουργεί τόσο δυναμικά όσο και κινηματικά.
1. ΔΥΝΑΜΙΚΑ:
Οι δονήσεις που προκαλούνται από την κυλιόμενη τροχιά πάνω στη σιδηροδρομική γραμμή φιλτράρονται από τους ελαστικούς στηρίγματα και η μετάδοσή τους στα θεμέλια μειώνεται χάρη στο απορροφητικό αποτέλεσμα του μόνωσου υλικού. Τα θεμέλια απαιτούν λιγότερη πίεση, η φθορά τους επιβραδύνεται ή σταματά. Επιπλέον, καθώς η σιδηροδρομική γραμμή στηρίζεται ελαστικά, ο δυναμικός λόγος κρούσης (τροχός πάνω στη σιδηροδρομική γραμμή) μειώνεται, ο τροχός είναι λιγότερο "επιθετικός" προς τη σιδηροδρομική γραμμή, γεγονός που οδηγεί σε μείωση της φθοράς των τροχών και των σιδηροδρομικών γραμμών.
2. ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΑ:
Όταν μια σιδηροδρομική γραμμή που έχει τοποθετηθεί σύμφωνα με το σύστημα Railflex υποβάλλεται σε εγκάρσια χρήση στο επίπεδο της κορυφής της σιδηροδρομικής γραμμής, η γραμμή μετακινείται λίγο στο πλάι ενώ λυγίζει ελαφρώς. Αυτή η υπερβολική απόσταση της σιδηροδρομικής γραμμής αλλάζει τις κινηματικές συνθήκες του φυσικά καμπύλου άξονα και επιστρέφει πιο ενεργητικά στο κέντρο της γραμμής σε ευθεία γραμμή. Αυτά τα αποτελέσματα είναι επίσης πολύ ευνοϊκά για τη μείωση της φθοράς των τροχών και των σιδηροδρομικών γραμμών.
Ρύθμιση του συστήματος «RAILFLEX» για διαβάσεις δρόμου.
Περιγραφή:
- Το σύστημα που περιγράφεται παρακάτω προσφέρει τα εξής πλεονεκτήματα: ταχύτητα εφαρμογής χάρη σε μέγιστη προετοιμασία; γρήγορη εφαρμογή σιδηροδρομικής και οδικής κυκλοφορίας; ευκολία αντικατάστασης της σιδηροδρομικής γραμμής χωρίς καταστροφή του δρόμου; καμία συντήρηση.
- Οι σιδηροδρομικές γραμμές τοποθετούνται σε 2 χάλκινες τάφρους.
- Οι 2 χάλκινες τάφροι συνδέονται μεταξύ τους μέσω ρευμάτων.
- Το σύνολο "τάφροι/ρεύματα" σχηματίζει ένα άκαμπτο πλαίσιο του οποίου το μήκος είναι μεταβλητό ανάλογα με τις ανάγκες.
- Ένα πλέγμα καλωδίων είναι συγκολλημένο μεταξύ των εσωτερικών επιφανειών των 2 τάφρων καθώς και εξωτερικά για να δημιουργήσει ένα πλαίσιο για το υλικό που θα χρησιμοποιηθεί για τις τελικές εργασίες της διάβασης επιπέδου (σκυρόδεμα, άμμος,...).
- Τα μεταλλικά πλαίσια προστατεύονται από σκουριά.
- Τα πλαίσια τοποθετούνται στις τάφρους σε έναν ενισχυμένο ελαστικό μπότο και στερεώνονται με ελαστικούς σφιγκτήρες σιδηροδρομικών γραμμών.
Ενδεχόμενες επιλογές:
- Σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών, μπορεί να εξεταστεί μια ηλεκτρική μόνωση των 2 γραμμών.
- Το σύστημα μπορεί να σχεδιαστεί για ευθείες τμήματα καθώς και για καμπύλες. Σε αυτή την περίπτωση, μπορεί να προγραμματιστεί μια προστατευτική γραμμή για τις μικρές ακτίνας καμπύλες. Η προστατευτική γραμμή είναι επίσης εντελώς απομονωμένη από το μεταλλικό πλαίσιο, επομένως από τα θεμέλια μέσω στηριγμάτων και ελαστικών πλαισίων.
- Το σύστημα μπορεί να εφαρμοστεί για διάφορους τύπους σιδηροδρομικών γραμμών.
- Η απόσταση μεταξύ της σιδηροδρομικής γραμμής και των εσωτερικών επιφανειών των τάφρων γεμίζεται ως εξής: στο κάτω μέρος της τάφρου, χύνεται μια μικρή κροκίδα σε ύψος 80 εκ. Ο υψηλότερος όγκος γεμίζεται με κατάλληλη βιομηχανική αφρώδη ύλη. Αν χρειαστεί, μπορεί να προταθεί μια συσκευή συλλογής νερού στα δύο άκρα των διαβάσεων επιπέδου. Τα δύο άκρα μπορούν να προσαρμοστούν στη διάταξη των χώρων. Στα δύο άκρα των διαβάσεων επιπέδου, έχει προγραμματιστεί μια συσκευή προστασίας κατά του συνδέσμου.
Εφαρμογή:
- Τα πλαίσια τοποθετούνται στο κάτω μέρος της μορφής των γραμμών.
- Τα πλαίσια ευθυγραμμίζονται και ευθυγραμμίζονται με τη σιδηροδρομική γραμμή.
- Το σύνολο σκυροδετείται (ταχύτατο σκυρόδεμα).
Ο M 215 είναι μια 2-κομμάτια, χωρίς σιλικόνη και ανθεκτική σε εκρήξεις σφαιρική βαλβίδα από ανοξείδωτο χάλυβα με σύνδεση φλάντζας σύμφωνα με το ANSI B 16.10 μήκος και ISO 5211 επάνω φλάντζα. Μεγέθη 1/2" – 8", ονομαστικές διαμέτρους DN 15 – DN 200.
Μονοφασικός σερβοαερισμός
Τριφασικός σερβοαερισμός
Άμεση σύνδεση σε βάση
Σύνδεση με δεύτερη βάση
Ο σερβοβοηθούμενος αερισμός επιτυγχάνεται μέσω ενός επιπλέον ανεμιστήρα τοποθετημένου πίσω από τον ηλεκτρικό κινητήρα, μέσα στην καλύπτρα του ανεμιστήρα.
Κινητήρες που λειτουργούν υπό φορτίο με χαμηλό αριθμό στροφών (6 – 8 πόλοι);
Κινητήρες που τροφοδοτούνται μέσω μετατροπέα σε χαμηλές συχνότητες;
Κινητήρες που υπόκεινται σε ιδιαίτερες καταπονήσεις για τους οποίους δεν είναι δυνατόν να προσδιοριστεί με βεβαιότητα ένας θερμικός κύκλος;
Ο επιπλέον ανεμιστήρας είναι διαθέσιμος τόσο με μονοφασικό όσο και με τριφασικό κινητήρα, τροφοδοτούμενος απευθείας από τον κινητήρα (π.χ. για 68 πόλους) ή μέσω μιας ξεχωριστής τερματικής πλάκας.
Κατόπιν αιτήματος, οι διαστάσεις μπορούν να μειωθούν / τροποποιηθούν.
Οι συνδέσεις για σωλήνες από χυτοαλουμίνιο ITAS επιτρέπουν τη σύνδεση, μέσω ενός απλού μηχανισμού εισαγωγής, των σωλήνων κομμένων στο επιθυμητό μήκος. Δεν απαιτείται καμία μεταγενέστερη διαδικασία μηχανικής επεξεργασίας, μειώνοντας έτσι στο ελάχιστο την εργασία συναρμολόγησης. Ένας εσωτερικός μηχανισμός τεντώματος και η σύσφιξη των ειδικών βιδών συγκράτησης εξασφαλίζουν τη σταθερή σύνδεση με μεταβάσεις ομαλές στις περιφέρειες, που όχι μόνο είναι ευχάριστες στην αφή, αλλά συμβάλλουν επίσης στην ασφάλεια, αποφεύγοντας πιθανές τραυματισμούς από κολλήματα. Το αποτέλεσμα είναι ένα απλό και σταθερό σύστημα που πληροί όλες τις οδηγίες ασφαλείας.